HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

happyrain's blog

Ez a blog rólam és mindennapjaimról szól. Meg a véleményemről.

Friss topikok

  • horeskat: szia gondoltam mutatok egy jokis tutorialt amiel saját magad csinálhatsz tüllszoknyát justwemoms.b... (2009.08.19. 01:06) I know, what I want!
  • happyrain: ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár ... (2008.10.07. 14:53) I'm happy if you're happy!
  • Dita^^: Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R (2008.08.04. 16:28) Mindenkinek kell egy barát

Linkblog

2008.10.01. 19:59 happyrain

I'm happy if you're happy!

Nos, a mai nap elég mozgalmas volt. Rögtön az elején elvesztettem a pénzem, amit a bérletre szántam, úgyhogy ott kellett hagynom a buszt, és visszamenni megkeresni a pénzt! Szerencsére megtaláltam, kicsit átázott, de egyben volt, és ami a legfontosabb, még ott volt! Aztán haza ballagtam, sé vártam, míg valaki elvisz suliba. Ami emg is történt, bár első órát úgy ahogy volt elkéstem! Második meg harmadik emg lyukas volt, de muszály volt beérnem, mert még találkoznom kellett a sráccal. Nah ez nem igazán jött össze, emrt nagyszünetben nem futottunk össze. Az egyetlen reményem a hatodik óra maradt. Ami szintén úgy tűnt nem jön össze, de aztán a végén mégis sikerült, mikor már mentünk fel a barátnőimmel a buszokhoz. Nah, akkor vissza adtam neki a pendriveját, meg elmondtam neki, amit akartam. Tök rendes volt, és mondta, hogy szerinte így barátokként ez így jobb, meg minden, és megígérette velem, hogy ez így is marad, és nem veszünk össze vagy valami. És azt hiszem, ez így tényleg jó. Most is nemrég rám írt, és mondta, hogy jó, hogy ebszéltem vele, emg hogy mennyire kedvel, emg minden. Ez tök jól esett, hogy ezt írta, azóta is fülig ér a szám! Ez így most tényleg ó, sokkal inkább magam lehetek, nem kell görcsölnöm, hogy jesszus most mit gondol, emg minden, saját magam lehetek! Nem igazán tudom leírni ezt az érzést, olyan jó...!!! Ezzel msot emg vagyok elégedve, és majd emg látjuk, mit hoz a jövő!

4 komment

Címkék: szórakozás barát fiú


A bejegyzés trackback címe:

https://happyrain.blog.hu/api/trackback/id/tr80691376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lillalilliana 2008.10.05. 12:14:23

Mért nem írsz gyakrabban? :,( Unatkozom... :(

happyrain 2008.10.05. 13:16:31

akkor most emgígérem, hogy ezentúl gyakrabban fogok írni! :D am tetszik a blog? mármint leköt, amit írok?

lillalilliana 2008.10.07. 09:53:32

jaja, leköt bizony, amúgy sose mesélsz ennyit...
LESZEDTÉTEK A TÁBLÁT?! ugye tod h ez illegális...

happyrain 2008.10.07. 14:53:39

ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár javában történnek, úgyhogy msot lesz miről írnom :D
illegális? :S az ciki... :S dé végülis ott hagytuk...
süti beállítások módosítása