HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

happyrain's blog

Ez a blog rólam és mindennapjaimról szól. Meg a véleményemről.

Friss topikok

  • horeskat: szia gondoltam mutatok egy jokis tutorialt amiel saját magad csinálhatsz tüllszoknyát justwemoms.b... (2009.08.19. 01:06) I know, what I want!
  • happyrain: ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár ... (2008.10.07. 14:53) I'm happy if you're happy!
  • Dita^^: Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R (2008.08.04. 16:28) Mindenkinek kell egy barát

Linkblog

2008.07.23. 21:13 happyrain

Egyenlő jogokat mindenkinek!

Nos ma már nem akartam írni, de aztán olvastam valamit, ami annyira felidegesített, hogy muszály volt "tollat ragadnom"! A dühömet kiváltó ok ez a cikk volt: http://quart.hu/cikk.php?id=2683

Szerintem ez nevetséges! Eddig is úgy gondoltam, h az oroszok talán szigorúbbak, de ez már nevetséges! Mit akarnak ezzel elérni? Azt hiszik jobb lesz? Hát én emgmondhatom, nem! Jómagam is tinédzser vagyok, tehát tapasztalatból tudom, hogy ha megtiltanak nekünk valamit, akkor azt még jobban akarjuk, és bármit meg is teszünk, hogy elérjük! Mit használ nekik, ha betiltják a tetoválásokat, az smsezést a suliban, vagy akár az emot? És az esti kimenetel tilalom? Nos, a tetoválást így is sok tininek tiltják, nem csak Oroszországban, mégis ha akarják, akkor tetováltatják magukat, az smsezést a suliban nálunk is pl tiltják, mégis nem tudnak minket ellenőrizni, ugyhogy ez olyan nem is létező szabály, ugyanis bár megvan, senki nem veszi figyelembe. Az esti tilalom? Kiszöknek! Szerintem ezek a politikusok eléggé alá becsülik a korunkbélieket! És hogy betiltsák az emo stílust?? Ez most vicc akar lenni? Ez enyhén szólva hülyeség... És mit használna? Véleményem szerint akinek ez kipattant a fejéből nincs egészen tisztában az emo fogalmával, és csak előítéletei vannak! És mit akarnak csinálni, hogyha az ember továbbra is kitartana a stílus mellett? Barátnőmet idézve:

és h akarják betiltani ? letartóztatnak ha kockás van rajtad vagy mi

Ha már be akarnak tiltani egy stílust, akkor igazán utána olvashattak volna, hogy akkor most miről is van szó! Mert ha tényleg tudnák, mi az emo lényege, nem ennek a betiltásával lennének elfoglalva. Tudnék ajánlani pár másik stílust, ami rosszabb az emonál... Azonkívül egy stílust betiltani? És mi van azzal, hogy az ember találja meg önmagát? Hogy találjuk ki kik vagyunk valójában. Ez enm mindig sikerülhet elsőre, és ehhez ki kel próbálni pár dolgot...

Bármi is legyen, társaink Oroszországban, tartsatok ki! Én lélekben veletek vagyok, és támogatlak titeket! Igazságtalanság, amit veletek művelnek!!!!

Szólj hozzá!

Címkék: emo egyenlő jogok


A bejegyzés trackback címe:

https://happyrain.blog.hu/api/trackback/id/tr34582448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása