HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

happyrain's blog

Ez a blog rólam és mindennapjaimról szól. Meg a véleményemről.

Friss topikok

  • horeskat: szia gondoltam mutatok egy jokis tutorialt amiel saját magad csinálhatsz tüllszoknyát justwemoms.b... (2009.08.19. 01:06) I know, what I want!
  • happyrain: ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár ... (2008.10.07. 14:53) I'm happy if you're happy!
  • Dita^^: Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R (2008.08.04. 16:28) Mindenkinek kell egy barát

Linkblog

2008.10.07. 20:24 happyrain

Funny how I find myself

Najó, a tegnapi beszámoló elmaradt, sajnálom, de kiment a fejemből, de cserébe ma dupla! :P

Szóval, hétfő: Úgy volt, hogy találkozom a sráccal, najó, szerintem legyen neve, akkor most elnevezem... Lukenak (persze nem ez a tényleges neve, csak kitaláció xD). Szóval, úgy volt, hogy Luke hoz nekem zenét, mint az elmúlt hónapban minden héten legalább egyszer. Persze ezért sem voltam hajlandó kihagyni a napi kakaó adagomat, úgyhogy első cél az ebédlő, aztán barátnőmmel épp mentünk visszafelé, amikor szembe jött Luke barátja. Már készültem, hogy köszönök, amikor leszólított, a nevemen! Jó, néha köszönünk, de úgy igazán még soha nem ebszéltünk, azt se tudtam, hogy tudja hogy hívnak! Nah mindegy, elmagyarázta hol van Luke, és hogy szólt, hogy keres, úgyhogy elindultam hozzá. Tök rendi volt emg minden, beszélgettünk, aztán később csatlakozott a barátja is. Egyszer feltűnt matektanár is, tökre meglepődött, és megkérdezte, mit csinálok a 13asokkal. Én meg nézek rá, "nem lehetnek barátaim?", ezen a ponton megjegyezném, metektanár jófej, erre ő viccesen válaszolt egy nemmel. Aztán Luke mondta neki, hogy ne bántson, persze ő is viccesen. Végülis aztán egész szünetet velük töltöttem, és sokkal jobb volt, mint saját osztályommal. Azt hiszem hétfőről ennyi...

Viszont a mait el kell halasztanom holnapra, bocsi... :S

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://happyrain.blog.hu/api/trackback/id/tr90701796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása