HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

happyrain's blog

Ez a blog rólam és mindennapjaimról szól. Meg a véleményemről.

Friss topikok

  • horeskat: szia gondoltam mutatok egy jokis tutorialt amiel saját magad csinálhatsz tüllszoknyát justwemoms.b... (2009.08.19. 01:06) I know, what I want!
  • happyrain: ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár ... (2008.10.07. 14:53) I'm happy if you're happy!
  • Dita^^: Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R (2008.08.04. 16:28) Mindenkinek kell egy barát

Linkblog

2008.08.04. 16:10 happyrain

Mindenkinek kell egy barát

És ezalatt nem egy "közönséges" barátra gondolok, nem! Egy legjobb barátra! Mert mihez is kezdenénk nélkülük. Vannak emberek, akik úgy gondolják, nincs szükségük barátokra, de ezzel nem értek egyet, jó ha van valaki, akiről tudod, bármi is legyen, rá számíthatsz, ő mindig ott van neked, és sohasem hagy el! Az iagz barátság tovább tarthat, mint egy élet, hiszem, hogy ha valaki egyik életünkben fontos számunkra, az a következő életben is ugyan olyan fontos lesz!

Büszkén mondhatom, hogy az én életemben is van egy ilyen személy! És bármi legyen, tudom, ő ott van nekem, számíthatok rá, ő mindig meg tud vigasztalni, bármiylen kétségbeesett is legyek! Bár még nincs egy éve, hogy megismertem a legjobb barátnőmet, mégis ő az egyik legfonotsabb személy az életemben. Nem kellett sok idő, és már észrevettük, hogy egy hullámhosszon mozgunk, és szép lassan kialakult ez a különleges kapocs. Mintha már réges régen ismeném. Ő az egyetlne aki mindent tud rólam (rajtam kívül). Ha kétségbe vagyok esve megnyugtat, a félek bátorít, ha szpmorú vagyok megvigasztal. És remélem ez fordítva is igaz, megpróbálok mindig ott lenni neki, és segíteni. Boldog vagyok, hogy van nekem, és nem tudom mihez kezdenék nélküle, már nem tudnám elképzelni az életemet nélküle. És tudom, hogy ez nem csak egy múlandó tini vagy gimis barátság, mert 1000km választ el minket, és mégis úgy érzem, mindig itt van velem. Mindenki szerencsésnek mondhatja magát, aki egy ilyen barátság birtokosa, mert egy őszínte barát többet ér a világ minden kincséért. Soha ne adjátok fel a lehetőséget egy barátságra, még ha messze is van az illető, mert ki tudja, lehet, hogy épp egy igaz barátságot szalasztott el az ember.

És bár már sokat írtam, úgy érzem nem lehet ezt az érzést szavakban önteni, mégis, akinek van egy igaz barátja biztos vayok benne, hogy tudja miről beszélek. Tudom, hogy a legjobb barátnőm személyében megtaláltam a női lelkitársamat! És már várom a napot, amikor felnövünk, és az álmunkat valóra váltva összeköltözünk. Akkor már tényleg nem csak lelkileg lesz közel hozzám.

És végül, de nem utolsó sorban szeretném ennek a különleges személynek a legjobb barátnőnmnek megköszönni, hogy van nekem.

Jana, köszönöm, hogy vagy nekem!!!

1 komment

Címkék: barát legjobb barát jana


A bejegyzés trackback címe:

https://happyrain.blog.hu/api/trackback/id/tr67600157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dita^^ 2008.08.04. 16:28:50

Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R
süti beállítások módosítása