HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

happyrain's blog

Ez a blog rólam és mindennapjaimról szól. Meg a véleményemről.

Friss topikok

  • horeskat: szia gondoltam mutatok egy jokis tutorialt amiel saját magad csinálhatsz tüllszoknyát justwemoms.b... (2009.08.19. 01:06) I know, what I want!
  • happyrain: ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár ... (2008.10.07. 14:53) I'm happy if you're happy!
  • Dita^^: Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R (2008.08.04. 16:28) Mindenkinek kell egy barát

Linkblog

2008.09.13. 15:40 happyrain

Time to change

Rájöttem, hogy eddig nem igazán szólt a blogom arról, amiről kéne, néha beírogattam pár dolgot, mint pl. hogy mennyire oda vagyok Hayley-ért vagy éppen a vámpírokért, meg egyéb dolgokat, de tulajdonképpen ezen kívül nem sokat tudtok rólam... Úgyhogy úgy döntöttem, ezen most változtatotk! Úgyis unatkozom... ma délben keltem, a TV már reggel 8 óta nem akar bekapcsolni, és ha kinézek az ablakon, az az érzésem támad, hogy valahol Skóciában vagyok... (Nagy a köd, és borús az ég...)

Szerény személyem 1991. június 22.-én jött világra Győrben. Nos az elkövetkezendő időszakra nem emlékszem, de viszont sok vicces történet hallottam. Ezen a részen kiemelnék egy fontos és furcsa dolgot. Mint tudjuk a legtöb gyereknek a papa, mama vagy egyéb hasonlók az első szava, nos nekem nem, már akkor is különböztem a többiektől, és megmutattam, hogy én tudok máshogy is. Az első szó, aim elhagyta az ajkaimat a cipő volt. Akkoriban sokat költözgettünk, de csak Győrön belül. Az első ovim a Lehel utcában volt. Nem sok emlék maradt meg bennem, csak annyi, hogy egy Barbi nevű lány nagyon nem kedvelt, jah meg a rózsaszín lila pónijaim. Meg persze a jelem, ami csomó cuccomba bele volt hímezve. Ezután egy újabb költözés után a Magyar úti oviba kerültem. Innen már lényegesen több dogot tudok feleleveníteni. Volt egy csomó barátom, sajnos sokaknak a nevére már nem emlékszem, pedig azért szívesen megkeresném őket... Nagyon szerettem az ovis néniket, bár durcis voltam, mikor elküldtek délutáni alvásra. Hát igen, ez a délután-kidőlünk-egy-kicsit dolog nekem soha nem ment. Utolsó évemben ár izgatottan vártam a sulit, és végül eljött a nap, mikor átléphettem az iskola kapuját. Bár nem kerültem messze az ovitól, supán pár házzal odébb a Kölcsey Ferenc Általános Iskola és Ovóda intézménybe. Mennyi-mennyi dolog történ itt velem, mind a mai napig szívesen megyek vissza oda. 6 évig jártam ide, végül a 7. és 8. osztályt magántanulóként végeztem el, ugyanis egy másik suliba jártam, egy másik országban. A 6. osztály után ugyanis kiköltöztünk anyuval Németországba. Pontosabban a Fekete-erdőbe, le a csücsökbe, közel a Francia és Svájci határhoz. Itt mostmár a második sulimba, és lassan azt is befejezem. Azóta mióta itt élek történtek velem talán a legérdekesebb dolgok. Volt szerencsém egy csomó érdekes embert megismerni, és merem remélni, hogy ezek a kapcsolatok felnőtt korunkig is kitartanak. Na meg persze egy éve megismertem a legjobb barátnőmet Janát, lejebb már említettem.  Már közös terveink is vannak a jövőt illetőleg. New York, kévázó, közös lakás... Biztos, hogy el tudjátok képzelni. És persze megbújik az életemben a híres szerelem is. Szintén egy éve ismerem azt az személyt, akiért msot odáig oda vagyok! Nagyszerű, jól néz ki, zenél, vicces... Csomó közös van bennünk... Azt hiszem, erről a későbbiekben még többet fogtok megtuni. Ugyanis mostantól megváltozik a blog, és megpróbálok midnen nap írni, leírom az aznapi cselekméyneket.

Na, de mára ennyi, így is sokat írtam. Addig is legyetek rosszak. :P

Majdnem elfelejtettem a legfontosabbat, a honlapomat: www.happyrain.extra.hu

Szólj hozzá!

Címkék: én honlap williams jana vámpír(ok) hayley


A bejegyzés trackback címe:

https://happyrain.blog.hu/api/trackback/id/tr84661791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása