HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

happyrain's blog

Ez a blog rólam és mindennapjaimról szól. Meg a véleményemről.

Friss topikok

  • horeskat: szia gondoltam mutatok egy jokis tutorialt amiel saját magad csinálhatsz tüllszoknyát justwemoms.b... (2009.08.19. 01:06) I know, what I want!
  • happyrain: ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár ... (2008.10.07. 14:53) I'm happy if you're happy!
  • Dita^^: Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R (2008.08.04. 16:28) Mindenkinek kell egy barát

Linkblog

2008.09.14. 20:32 happyrain

A long boring day

Mai nap folyamán semmi említésre méltó nem történt. Felkeltem megnéztem a JOeyt, majd ledobtam magam a gép elé, aztán néha-néha felálltam enni, vagy a változatosság kedvéért áttelepültem a kanapéra, hogy a TV-t nézzem. Már várom, hogy végre holnap legyen, igen igen, az azt jelenti, hogy iskola, de ott legalább történik valami. ÉS láthatom azt a bizonyos személyt is. Jah, és közben még megérett bennem a cselekvési vágy, hogy márpedig holnap akkor is teszek valamit azért, hogy előbb vagy utóbb az enyém legyen! Persze ezt már sokszor elhatároztam, és mint következtetni lehet, nem jártam sikerrel. De ez most más, azóta már megváltoztam, és ez a kövekező lépés az önmeghatározás lépcsőjén, mernem kell cselekedni, és meg is fogom tenni, most viszon megyek, csodaszép álmokat mindenkinek! :)

Szólj hozzá!

Címkék: tv nap szerelem honlap számítógép unalom unalmas fiú


A bejegyzés trackback címe:

https://happyrain.blog.hu/api/trackback/id/tr8663425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása