HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

happyrain's blog

Ez a blog rólam és mindennapjaimról szól. Meg a véleményemről.

Friss topikok

  • horeskat: szia gondoltam mutatok egy jokis tutorialt amiel saját magad csinálhatsz tüllszoknyát justwemoms.b... (2009.08.19. 01:06) I know, what I want!
  • happyrain: ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár ... (2008.10.07. 14:53) I'm happy if you're happy!
  • Dita^^: Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R (2008.08.04. 16:28) Mindenkinek kell egy barát

Linkblog

2008.09.16. 19:56 happyrain

She moves in her own way

Reggel piros nacival felszerelkezve belevetettem magam a napba, és reménykedtem, hogy sok jót hoz. Nos hagyjuk inkább, hogy milyen volt az első része, vagyis inkább két harmada. Borús idő, ami részben a hangulatomra is kihatott, bármennyire kétségbeesve próbáltam rajta javítani. Őt is csak néha-néha láttam "elsúhanni", mindig lemaradtam róla. Mindegy, a hosszú nap után haza vonszoltam magam. Persze amint átléptem az ajtót, a nap is úgy döntött, hogy kisüt, nagyszerű... Bekapcsoltam a CD-lejátszómat, amiből természetesen felcsendült Hayley hangja, elfeküdtem az ágyon, és olvastam a Battle Royalt. MIótán már nem bírtam a gyilkolászást, változatosság kedvéért leültem a gép elé. Kb. fél óra múlva fel is tűnt, hogy nem jelentkeztem be az egyik társalgó programmba, nah, akkor bepotóltam ezt is, és természetesen fent volt, de nem a gép előtt. Jó, akkor várok, hátha majd megváltozik az állapota, és egyszer csak rám írt! Már emgint, mert hogy tegnap ís rám írt! Komolyan, aki értik, hogy működnek a pasik, az sőrgössen jelentkezzen nálam!!! Szóval ezzel a napom is emg lett emntve, sőt előre a holnapi is, úgyhogy azt hiszem holnap pihenhet egy kicsit a piros naci! :P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://happyrain.blog.hu/api/trackback/id/tr40666686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása