HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

happyrain's blog

Ez a blog rólam és mindennapjaimról szól. Meg a véleményemről.

Friss topikok

  • horeskat: szia gondoltam mutatok egy jokis tutorialt amiel saját magad csinálhatsz tüllszoknyát justwemoms.b... (2009.08.19. 01:06) I know, what I want!
  • happyrain: ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár ... (2008.10.07. 14:53) I'm happy if you're happy!
  • Dita^^: Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R (2008.08.04. 16:28) Mindenkinek kell egy barát

Linkblog

2008.10.08. 19:44 happyrain

Untitled

Nos akkor most a mai beszámoló! :P Szóval ugye, am is találkozni kellett zenecserélés miatt. Nagyszünetben sikerült is összefutnunk, de csak rövid időre, mert mennie kellett vissza, hogy felkészüljön a dogára. Én meg visszavonszoltam magam még egy uncsinak ígérkező föcire, amit aztán sikerült is túlélnem. Később angolon felélénkültem, mint mindig. Padtársammal angolul leveleztünk, néha fura volt, de azért össez hoztunk valamit! xD Aztán óra után átmentünk a mekibe, a Happy Mealhez panda votl! Muszály volt egy olyat beszereznem! *.* Most van kettő is, Pandi és Chi Chi. Így neveztem őket! Aztán hatodik óra után  mikor mentem fel a buszmegállóba, összetalálkoztam Lukekal. Együtt mentünk fel, közben beszélgettünk, és mikor már osztálytársai is felértek, akkor is ott maradt velem beszélgetni, tök jó volt! Megint tökre megvoltunk. Aztán mikor már elég sokat vártunk emgnézte mennyi az idő, és kiderült, hogy már több mint 20 perce vártunk... Ezt is megvitattuk. XD Aztán emgjött a busza, én emg már izé voltam, emrt enyém előbb szokott jönni, de után meg emgjött enyém is, úgyhogy nem volt vészes, és a mai napot is túléltem! :D Már várom mit hoz a holnap! :P

Jah, amúgy elfelejtettem említeni, hogy tegnap mesélte, hogy tegnap mikor ebszélgettünk, uyge szóba jöttek a koncertek, emg minde. Mesélte, hogy majd mennek The Kooks koncerte, én meg mondtam, hog milyen mázlista, és mondta, hogy lehet, hogy még van egy hely, úgyhogy ha van kedvem... Tök szíeretnék elmenni, de mivel hétfőn elsz, nem hiszem, hogy anya elengedne... Sajnos... =( de azért enm adom fel ilyen könnyen!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://happyrain.blog.hu/api/trackback/id/tr52703900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása