HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

happyrain's blog

Ez a blog rólam és mindennapjaimról szól. Meg a véleményemről.

Friss topikok

  • horeskat: szia gondoltam mutatok egy jokis tutorialt amiel saját magad csinálhatsz tüllszoknyát justwemoms.b... (2009.08.19. 01:06) I know, what I want!
  • happyrain: ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár ... (2008.10.07. 14:53) I'm happy if you're happy!
  • Dita^^: Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R (2008.08.04. 16:28) Mindenkinek kell egy barát

Linkblog

2008.09.28. 14:01 happyrain

I wanna be a famous rockstar!

Megint kimaradt pár nap... Csak nem volt időm, vagy kedvem, meg gondoltam, lehet, hogy egyeseket nem is nagyon érdekel az életem... Nah mindegy, ez nem fog visszatartani attól, hogy továbbra is írogassak! XD

Nézzük csak, mi volt az elmúlt pár napban? Nem sok... xD Nem smárolt le senki, nem vallottak nekem szerelmet, szóval csak a szokásos unalom. A péntek bár elég nyomi napnak indult, végülis jó volt (lehet piros naci tette? egész héten a szürke nacim volt rajtam, csak pénteken a piros...). Első óra nagol, rögtön egy dogával kezdtük a napot, de úgy érzem hibátlan lett... Remélem nem csal a megérzésem! Aztán megint eszembe jutott honnan is kaptam a nevemet. Apa mesélte, úgyanis ő választotta, hogy Mick Jagger ex-feleségérő, Bianca Jagger-ről kaptam a nevem! Ez tök jó! És angoloórán (angolon mindig kicsit dilisebb vagyok) elhatároztam, hogy ha nagy leszek egy rocksztár felesége leszek! Ezt persze elmeséltem minden körülöttem ülőnek. De semmi extra reakció nem volt, már emgszokták a hülyeségeimet, végülis naponta állok elő valami új bolodnsággal.

A másik, amit szintén pénteken találtam ki, bár azt reggel a buszmegállóban, emg utána a buszban, az, hogy én az esküvőmön a My Chemical Romance - Helena című számára fogok bevonulni. Egy csomó lány álmodozik róla, hogy milyen lesz majd a nagy nap, én már mindig is tudtam, hogy én nem akarok valami hagyományos esküvőt. És nem is "egyszerű" fehér ruhát szeretnék, az is olyan lehetne, mint a Helene klipjében, az a ruha olyan gyönyörű, és én is szeretnék egy olyat, azt sem bánnám meg, ha abban esküdnék. És he egy pasinak ez nem tetszik, akkor tudom, hogy nem ő az igazi, mert a jövendőbeli férjemnek el kell fogadni, hogy én igenis így képzelem az esküvőt, és különben is, ha valaki megkéri a kezem, az tistába lesz vele, mennyire bolondos tudok lenni, és hogy msá vagyok, mint a többiek, és gondolhatja, hogy ez esküvő sem lesz hagyomános! Meg különben is, ő is szeretni fogja a My Chemical Romance-t! :P Persze, msot egyesek azt mondhatják, hogy ez csak amolyan átmeneti fázis, és hogy majd kinövőm, és észhez térek, vagy éppenséggel jövő héten már olyan ruhát akarok, mint Meg Whitenak van a Blue Orchid-ban, ami szintén egy szép ruha. És ha még így is lenne? Nem mindegy? Most egyenlőre ilyen ruhát szeretnék, és elvagyok ezekkel a gondolataimmal. Akinek meg nem tetszik, az nem az én bajom, majd enm hívom meg az esküvőmre, és akkor nem is kell nézegetnie a ruhámat! Ezzel emg is van oldva a  dolog. Amúgy lehet feltűnt nektek, hogy most nagyon Helna lázban égek, én sem tudom miért, egyszerűen csak emgfogot ez a klip, ez a szám, az egész olyan gyönyörű!

Íme Bianca és a ruha:

 

Szólj hozzá!

Címkék: álom esküvő szerelem kívánság my jagger nadrág chemical helena bianca romance


A bejegyzés trackback címe:

https://happyrain.blog.hu/api/trackback/id/tr64685666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása