HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

happyrain's blog

Ez a blog rólam és mindennapjaimról szól. Meg a véleményemről.

Friss topikok

  • horeskat: szia gondoltam mutatok egy jokis tutorialt amiel saját magad csinálhatsz tüllszoknyát justwemoms.b... (2009.08.19. 01:06) I know, what I want!
  • happyrain: ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár ... (2008.10.07. 14:53) I'm happy if you're happy!
  • Dita^^: Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R (2008.08.04. 16:28) Mindenkinek kell egy barát

Linkblog

2008.07.23. 18:21 happyrain

Mindenkinek van példaképe

Mind azt a cím is sejteti, biztos vagyok benne, hogy mindenki életében van egy személy, akire jobban felnéz, mint másokra, akire szeretne hasonlítani, legyen az a kinézete, a karaktere, amit elér, a munkája vagy akár mindez együtt. Igen, az én életemben is megvan ez a személy, és bár sokan vannak, akikre felnézek, anyukám, legjobb barátnőm... egy valaki kimagaslik, és ez a valaki nem más, mint Hayley Williams. Remélem a többség tudja kiről van szó, aki nem, annak azt kell tudnia, hogy Hayley a Paramore énekesnője, és egy nagyszerű személyiség. (http://www.paramore.net/)

Hogy miért pont Hayley a példaképem? Nehéz lenne elmagyarázni,d e azért megpróbálom. Egyszerűen csak csodálom azért, aki! Olyan magabiztos, vidám és kicsit őrült. Mindezen kívűl nagyon szép, és a hangja is nagyon jó *.* Ha ránézek elfog egy érzés, amitől én is magabiztos leszek. Ha rossz a kedvem elég Paramore-t hallgatnom, és máris jobban leszek! Mióta ismerem a Paramore-t, egy teljesen más ember lettem, elkezdtem foglalkozni a bandával, és külön-külön a tagokkal is, és egyre jobban csodáltam Hayley-t. Szép lassan kialakult bennem egy ideál kép róla, igen, én is ilyen szeretnék lenni! Ha megkérdezné valaki, mi szeretnék lenni ha nagy leszek, büszkén válaszolhatom, hogy mindegy mi, csak olyan legyek, mint Hayley!

Szólj hozzá!

Címkék: williams példakép hayley


A bejegyzés trackback címe:

https://happyrain.blog.hu/api/trackback/id/tr20582174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása