HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

happyrain's blog

Ez a blog rólam és mindennapjaimról szól. Meg a véleményemről.

Friss topikok

  • horeskat: szia gondoltam mutatok egy jokis tutorialt amiel saját magad csinálhatsz tüllszoknyát justwemoms.b... (2009.08.19. 01:06) I know, what I want!
  • happyrain: ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár ... (2008.10.07. 14:53) I'm happy if you're happy!
  • Dita^^: Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R (2008.08.04. 16:28) Mindenkinek kell egy barát

Linkblog

2008.09.15. 19:02 happyrain

Miért jó, ha kéznél van egy piros naci?

Nos én büszke tulajdonosa vagyok egy piros nadrágnak, és bátran mondhatom, első pillanat óta szeretem. Már el sem tudnám képzelni a napjaimat nélküle. Már előtte is magabiztos voltam, legalábbis mindenki ezt mondta, de mióta megvan, és viselem, csak még jobban az lettem. Kezdetben mikor rajtam volt, történt velem egy-két jó dolog, és viccből elneveztem szerencsenacinak. De azóta egyre többször történik valami jó, ha rajtam van, sé mikor emsélem valakinek, aki nem volt ott, már meg is kérdezi, hogy a piros naci volt rajtam? Egyesek szerint talán gyerekes ilyenben hinni, hogy egy nadrág szerencsét hoz, de én mindig is abbonás voltam, és nem tágítok mellőle, a piros nadrágom szerencsét hoz!!! Mostmár tudom, hogyha olyan nap van, amikor szerencsére van szükségem, elég benyúlni a szekrényembe, és elővenni a piros nacit! Abban is bízom, hogy ennek itt nincs vége, és még sok boldog pillanattal fog megajándékozni! =] És azért ez a nadrág "megtanított" arra, hogy merjek többet, ha valamit igazán szeretnék. És hogy ezt emghálájam írni fogok egy dalt az én egyedi piros nadrágomról!!! Köszönöm drága piros csodám! *.*

Szólj hozzá!

Címkék: szerencse piros nadrág


A bejegyzés trackback címe:

https://happyrain.blog.hu/api/trackback/id/tr66664908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása