HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

happyrain's blog

Ez a blog rólam és mindennapjaimról szól. Meg a véleményemről.

Friss topikok

  • horeskat: szia gondoltam mutatok egy jokis tutorialt amiel saját magad csinálhatsz tüllszoknyát justwemoms.b... (2009.08.19. 01:06) I know, what I want!
  • happyrain: ennek örülök, hát jah, eddig nem nagyon történtek dolgok, amit le lehetett volna írni, de mostmár ... (2008.10.07. 14:53) I'm happy if you're happy!
  • Dita^^: Én is köszönöm, hogy vagy nekem, drága Biám.:) És igen fordítva is így van:R (2008.08.04. 16:28) Mindenkinek kell egy barát

Linkblog

2008.10.08. 14:33 happyrain

Sunny day!!

Szóval, bocsi, hogy tegnap olyan gyorsan elmentem beszámoló nélkül, de anya stresszelt... :S Nah mindegy, viszont most van időm, úgyhogy elírom! Megint úgy volt, hogy nagyszünetben találkozunk Lukekal, mert most meg én vittem neki zenét. De valamiért nem fért rá az USBjére, legalábbis ezt írta ki, úgyhogy előkerestem én régi MP3amat, és ráraktam arra, úgyhogy felszerelkezve 3 MP3mal nekivágtam a nagyszünetnek. Igen, hárommal, Lukeé, enyém (amin zene volt) és a másik, amin pedig zenét halgattam. Kicsit sem éreztem magam úgy, mint egy sétáló elektronikai bolt... xDD Viszont nem láttam sehol az udvaron, és egyedül is votlam, úgyhogy elindultam fel a terembe. Viszont tudtam, hogy velünk egy szinten, pár teremmel odébb lesz órája, úgyhogy rendszeresen kinéztem folyosóra, aztán egyszer csak megláttam, amint a terem felé igyekszik, utána meg a tanárukat, aki szintén a teremhez indult, úgyhogy gyorsan utána eredtem. Sikerült még időben elérnem, és megszabadultam az MP3ak nagyrészétől. XD Persze nem nagyon sikerült neki elmagyaráznom, hogy melyiken mi van, mert be kellett mennie terembe... Mindegy, gondoltam, majd este megírom neki, vagy elmagyarázom 5. órában, amikor pedig a mi termünkben elsznek, de nem volt ott, úgyhogy akkor se sikerült elmagyaráznom. A bioszóra gyorsan eltelt, és már csak egy óra maradt, amit végig kellett szenvedni. Viszont osztálytitkár gyűlés volt, és a tanárnak is mennie kellett, azt mondta 15 perc múlva ott lesz... Hát nem igazán jött, mi meg csak vártunk, és vártunk... Aztán szólt egyik osztálytársam, hogy lent van az udvaron Luke. JKinéztem, és tényleg ott ácsorgott, megkérdeztem, vajon jön-e a tanár, aztán úgy döntöttem lemegyek. Végülis egy j fél órát ebeszélgettünk lent, mikor kicsengettek, én meg haza indultam, ő meg még órára. Tök jó volt, kicsit meglepődött, hogy látott, megkérdezte, hogy lyukas órám van-e, és csak még meglepődötten nézett, mikor mondtam, hogy nem, hanem közgazdaságtan. XD Szóval ez a nap is jól eltelt! Imádom ezt a hetet! :P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://happyrain.blog.hu/api/trackback/id/tr40703404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása